Okej är detta möjligt?!

Det är alltså onsdag och det känns fortfarande som om jag har åldrats 60 år efter midsommarhelgen, är detta möjligt? Min fysik har blivit otroligt trög o jag känner mej som en elefant i kroppen :S INBILLNING? Jag är inte förvånad om det kan bli så illa på 3 dagar utan motion (förutom med handen till o från munnen) :P
+ att jag förtillfället i ansiktet ser ut som en traktor har varit där o kört (pga stress och seprationsångest inför resan)

Jahoopp så ok om två dygn har jag precis landat i Milano.. trevligt kan man kanske tänka.......
Jo självklart den känslan kommer att infinna sig.... snart.. men just nu är det bara KRÄK!
Ikväll blir det middag hos min bror.. (å nej inte vin igen) JODÅ!
Kanske kan bli så illa att jag åldras med 70 år tills imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0